martes, 13 de enero de 2009

L'alternativa de creació de Power Points


És un escrit per als meus alumnes de l'assignatura variable de creació de Power Points:

En primer lloc, bon any.
Espero que aquest nou any us porti el millor per a vosaltres i tots els que us envolten

També espero que hagueu passat unes bones festes, ja sabem que passen ràpid i sempre en volem més, però ara ens tocarà treballar una mica i no ens adonarem i arribarà la setmana Santa.

Ara cercaré les vostres comptes de blog i us agregaré al meu.

Salut i ànims.

Eduard

3 comentarios:

  1. Holaa profeee :)
    puess nada que me paso por tu blogg
    ya ire comentando mientras vayamos aprendiendo sobre estoo
    buenooo que ya es la hora
    buenoo adeuuuu eduuu :)

    ResponderEliminar
  2. Hola Edu!
    Acabo de ver esto tras darme una vuelta por los blogs y he decidido dejarte un comentario =)
    Bueno, un saludo!
    Rubén.

    ResponderEliminar
  3. Professor Eduard:

    Ara el meu blog està bastant complet, ja que hi he possat molts gatgets nous que tens escrits en aquesta entrada del teu blog.

    Espero que tinguis en compte el meu esforç en la teva assignatura ;)
    Si no trec un Excel·lent en aquest trimestre, (que seria una gran llàstima per mi), espero que en el pròxim tingui la oportunitat d'apendre molt més en el teu C.V. i treure el meu desitjat Excel·lent.

    Moltes gràcies Eduard!

    Fd:

    LaurA.(*)

    ResponderEliminar